Monday, November 3, 2008

Love or lust?

Atas nama cinta, hadirlah syahwat utk mengalirkan adrenalin dan endorfin.
Atas nama tidak cinta, mengamuk lah die kalau sentuh tak pasal2.

Aku bertanya kepada seorang rakan,
Kenapa lu broke up ngan bf lu dok? kan die jenis baik2? leh buat laki doh.

Gayekan gaya tidak berperasaan aku.

Jawapnya, dia akui lelaki itu baik dan setia tetapi dia tidak ada perasaan mendalam. Dia bagi contoh, “kalau duduk bersebelahan, aku tiada perasaan untuk bersentuhan dengannya. Langsung.”

Wa tekejot mat. Aku terkesima. Ecey. Bagi aku, itu lust, bukannya deep feeling, or love.

Aku rasa mungkin kerana dia pun jenis yang baek2, perasaan love itu ada, tapi tidaklah sampai berpegangan.

"Tak, dulu dengan ex lama ada juga hold hand, perasaan itu ada bila ada deep feelings, nnt kau tau lah"

Aku terkesima buat kali ke 2, sampai sekarang.

Betul kot perempuan ni syahwatnya pada perasaan, mcm lirik lagu Buttons. Tak payah denga lagu kot, tgk artist je suda. xD
Tapi self control itu yang membezakan kita.

Dan satu lagi aku rasa virginiti itu tidak lagi relevan, mungkin aku suka berbicara perkara 'dewasa' dan bergurau 'nakal'. tapi aku bukan jenis yang begitu. realitinya. poyo xD

Memang pun aku rasa Megan Fox itu seksi, lebih2 lagi bila dia memasak. Tapi takde pon berfantasi mau bersentuhan.

Biarpun dia seksi, belum tentu dia frigid kot?

Bodohla entry ni, sudala, aku nak tgk F1.

No comments: