Thursday, October 2, 2008

Hidup ini memang *****, tapi esok masih ada.


Palat ialah perkataan baru bagi aku.

Aku google dah perkataan palat. Ada tiga definisi yang aku jumpa. Tapi aku tak tau nak percaya yang mana satu. Aku perasan maksud palat ni berbeza-beza ikut daerah. Aku tulis dekat sini. Kamu semua pilih yang mana suka.

Definisi #1
Tahi yang terkumpul pada kemaluan lelaki yang belum bersunat dikenali sebagai tahi palat. Berbau busuk disebabkan terendam dalam air kencing dan dipenuhi bakteria. Kerana itu, kita diwajibkan bersunat. Untuk mengelak dari himpunan tahi palat.

Definisi #2
Tahi palat dalam bahasa Sarawak bermaksud keputihan yang keluar dari kemaluan wanita.

Kira boleh kot aku ganti tagline cerita KAMI dengan tagline baru,

'Hidup ini memang kemaluan wanita, tapi esok masih ada'.


Gila genius aku.

Definisi #3
Dinyanyikan oleh seorang artis international, tajuknya "Palat Meri Jaan"
Boleh cari videonya di utube.

No comments: