Sunday, October 5, 2008

Salam sejahtera.

Salam sejahtera. Sekarang kita tau siapa babun. Hoish!!!

Oh, terkamjat kawan-kawan kau.

Hah kau Ilda, kenapa dengan entry tu? Merajuk lalu nekad?

***

*copied

Aku nak delete blog ni.

Nak lari. Laju-laju. Jauh-jauh.

Kepada blogger yang dah link aku, kamu boleh buang link tu. Buat semak blog list aja. Kepada blogger yang notice aku sebagai pembaca setia mereka, jangan risau. Aku masih akan terus baca.

Akaun tak delete. Blog aja yang delete.

Terima kasih kepada semua yang membaca. Yang setia, yang sembunyi, yang dulu setia tapi sekarang tak, yang baca curi-curi, yang berkawan, yang kenal, yang tak kenal, pembaca di kalangan kawan-kawan, pembaca di kalangan kawan-kawan adik aku. Terima kasih sangat-sangat. Sayang korang.



Bye semua.


***

Hehe, dun worry, aku tak link kau. Btw, lemme know ur new blog k.





Peh, gua panas gile ngan Arsenal malam tadi. Fabregas, lu memang hero.






Sempena Ops Sikap musim raya ni, jgn lupa pakai topi pinggang keledar, nanti kene speedtraCK!!!

Apa?

Speedtrack!

*pergi cari smiley YM yang gelak guling-guling.

*topi pinggang keledar=topi keledar + tali pinggang keledar

cover baek eh mat?

No comments: